We zijn ontzettend trots op het feit dat we voor de derde keer op rij mee mogen denken over commerciële veranderingen binnen een top 10 speler in de logistieke dienstverlening.

Als onderdeel van haar strategie, wil deze speler nog meer aandacht besteden aan al haar klanten. Met name in “small & mid-sized accounts” wordt veel geïnvesteerd: zo wordt er een nieuw online quotation & booking platform gecreëerd en is er wereldwijd een nieuwe afdeling in het leven geroepen als onderdeel van de wereldwijde organisatie verandering.

Deze afdeling heeft als doel de klantbeleving positief te beïnvloeden. Als ambassadeurs van de organisatie worden zij geacht het aantal klantcontacten te vermenigvuldigen en zich nadrukkelijk te differentiëren van de concurrentie.

Flying Penguin heeft samen met de klant een programma ontwikkeld dat bestaat uit een blended learning approach waarin de medewerkers en managers een grote rol spelen. Door iedereen (zelfs klanten) mee te laten denken over de inhoud en opzet van de workshops, trainingen en materialen wordt iedereen deelgenoot.

Door innovatieve trainingsmethodieken in te zetten waardoor de nadruk ligt op online oefenen, peer feedback en delen wordt de aanwezige kennis, know-how and expertise optimaal benut voor eigen gebruik.

Een waar voorrecht om hier deelgenoot van te zijn!